lauantai 27. toukokuuta 2017

Eiliset asukuvat valkovuokkomerestä


Metsät ovat jälleen alkukesän päivinä antaneet parastaan. Yhtäkkiä puhjenneet vihreän sävyt ovat mielettömiä, eikä näkemäänsä meinaa kaiken pimeän, kylmän ja aina uudesteen sataneiden lumien jälkeen, uskoa todeksikaan. Täällä etelässä parasta aikaa valkovuokot luovat vielä ihanan pohjan kaikelle tuolle vehreydelle. Näinpä mekin päädyttiin eilen kahvilareissulta ihan ex tempore kuvaileen uudet profiilikuvat ja ensimmäiset asukuvat blogiin. Mun naama on meikitön, kuten aina, kun ollaan vaan, eikä ole mitään sen kummempia menoja. Olisittepa nähneet miehen naaman, kun ymmärsi vissiin ensimmäistä kertaa ihan oikeesti olevansa bloggaajan kanssa naimisissa, joutuessaan kameran taakse tässä tarkoituksessa. Hahah, voi toista, tää kun oli vasta alkua! On se kyllä aika huippu tuolla kameran takana, sillä valojen ja varjojen tilanne oli ihan mahdoton aurinkoisessa metsässä, malleina kamerakammoinen sekä yks ympäriinsä pyörivä taapero ja käsissä ekaa kertaa mun kamera. Aikaa reissuun meni noin 10 minuuttia ja tulos on kuitenkin tämä! 


Mun vaatteet: Huivi NOSH / Takki: Vero Moda / Mekko NOSH /
 Legginssit NOSH /  Kengät Converse
Mulla oli yllättäen päällä melkein kokovartaloNoshit, niinkun yleensäkin. Toi HEI-mekko on ihan lemppari arki- sekä iltavaate. Niitä täytyis vaikka NOSH kirppikseltä tilailla lisää. Uuden malliston LUMO legginsit oliivi-puuteriroosana myytiin monessa koossa loppuun aika nopesti, enkä ihmettele. Malliston tullessa nettiin ajattelin, että ihan liian räikeät mulle, mutta kun Nosh-kutsuillani kiskaisin ne jalkaan, olin ihan myyty. Vero Modan nahkatakin oon ostanut käytettynä kirpparilta ja uudet Converset sain mieheltä joululahjaksi. Toi huivi oli mun ekoja Nosheja sillon keväällä 2016. Tiitin huivi on kotiompelijan tekemä Noshin kankaista, Tiipii-paita Noshin, takki NameIt:in viime syksyltä, jalassa on saadut markettiverkkarit ja kengät Superfitin. Niin ja lippis on tietenkin isiltä napattu. 


Kivaa viikonloppua kaikille! Tänään ajattelin vähän tota naamaakin kammata ja lähteä ystävien kanssa illanviettoon. Ollaan oikein hotelli varattu porukalla, että saa kaikki äipät kunnolla lapsivapaan reissun. Jee!

-heidisusanna

4 kommenttia:

Kiitos kommentista! <3